Eba giremiyorum kesin çözüm www.eba.gov.tr

 Eba’ya Giremiyorum- Eba Yükleniyor Hatası ve Çözümü

Eba’ya Neden Giremiyorum? Eba Yükleniyor diyor ama girmiyor


Öncelikle https://www.eba.gov.tr adresine tıklayın. Eğer Eba Yükleniyor yazısı gelmiş ve 30 saniyeden fazla bir süredir yükleniyor şeklinde kaldıysa Eba’ya giremiyorum hatası alıyorum diyenler kulubüne hoş geldiniz. Bu Eba’dan kaynaklanan bir sorun değil. Aynı hatayı yaşamış biri olarak bu tamamen tarayıcı ile alakalı bir sorun. Şimdi Eba’ya girememenin çözümleri nedir?

Eba’ya giremiyorum hatası için kesin çözümler

  • 1. Tarayıcının geçmişini silin. Çerezler dahil. Tarayıcıyı kapatın ve tekrar açın.
  • 2. Birinci sıradaki çözüm olmadıysa daha uzun sürecek ama kesinlikle işe yarayan bir yöntemi paylaşıyorum. Eğer sorunun Google Chrome ile yaşıyorsanız başka bir tarayıcı indireceğiz. Size önerdiğim tarayıcı Opera Web Tarayıcısı www.opera.com/tr/. Buradan indirin. Hem çok hızlı bir tarayıcı hemde görmek istemediğiniz reklamları engelleyen ücretsiz bir tasarımı var. Bu şekilde kesinlikle ebaya girebilirsiniz.
  • 3. En köklü çözüm. Modeminize reset atın. Tarayıcı geçmişinizi silin. Bilgisayarı yeniden başlatın. Artık Eba’ya girebileceksiniz.
  • Bunlardan hiçbiri yardımcı olmadıysa yorumlardan sorununuzu detaylı şekilde yazabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar